將這些書放在一起特覺充實

本篇發表於 作家香港。將永久鏈結加入書籤。

7 Responses to 將這些書放在一起特覺充實

  1. shumc 說道:

    我同你口味好似喎原來。

    • 馬吉 說道:

      都係文學類

      • shumc 說道:

        我唔識分。不過有一次同女朋友去又一城page one,行到去中文書類,佢停係某一格,由頭望到落尾,話,乜你格咁似你屋企個書架!我抬高頭望一望個分類,就係文學定史地類……然後就急急腳拉我走,話好悶!呢類書唔係人人吃得消。好難搵同年紀既同好。

  2. 半桶水 說道:

    我一直好想買既舊版《小風景》啊……

  3. 鱼书房 說道:

    厉害!董桥几种我也买到了,迈克的只得两种。

    • 馬吉 說道:

      呵呵,黃兄,《小風景》終於到手了,恭喜啊!
      我有幾本書想跟兄訂購,請問您有沒有香港銀行戶口?

發表迴響

